november 10, 2008

Winter Winnie Stickers

Saved as 1000x1000 png, Have fun.....


Download Here:
Winter Winnie Stickers

6 Lovely's Made Me Smile:

lwlittlebit zei

Thanks so much for the cute stickers!

Digi Free zei

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 10 Nov [LA 08:00pm, NY 11:00pm] - 11 Nov [UK 04:00am, OZ 03:00pm] ).

rossini zei

Thank you :)

sdwrdt zei

thank you! I'm a Disney fanatic!

TerriM zei

The stickers are so cute. I love pooh and his friends. Thanks bunches. Hugs -- xoxo!! (terri - Hawaii)

Anneleen zei

Even laten weten dat ik de stickers ondertussen al gebruikt heb ook.
Als je wilt, kijk je hier maar even http://frumpje.web-log.nl

(omdat ik gewoon een dagboekje een beetje bijhoud daar, heb ik er geen credits gezet. Heb hem ook op kjoi-studios geplaatst en daar zette ik je naam natuurlijk wel bij!)

Doe zo verder he!
En als je nog wat stickertjes wil maken... ik wil er nog wel hebben van kerstmuisjes, spongebob, nijntje, bumba(!!!), K3, ...