oktober 18, 2008

ILoveCherubs


It Contains:
20 Cherubs Embelishments
8 Papers

Download Here:
Part One




It Contains:
5 Frames
5 Embelishments
11 Ropes
3 Bows
Aplha's

Download Here:
Part Two

4 Lovely's Made Me Smile:

Anoniem zei

Thank You very much for sharing your creations with this beautiful Cherubs Kit!

"MOI" Freubel zei

Hoi Joyce.
"tsjek" je eventjes je mailbox ?
(i.v.m. met je vraagje in mijn gastenboekje)
Groetjesss Rian
http://freubel-art.blogspot.com/

"MOI" Freubel zei

Hmmzzz.
Raar dat die sterretjes niet fonkelen die ik erin had gemaakt.
Zit ik me daar op te "zoegen". laadt blogspot die niet mee.
Maar afijn...jij blij. Ik blij!
Toch?
De kleurtjes knallen er wel uit hè.
Oranje booooven LOL.
groetjesss weer.

Michelle from MD, USA zei

Hi Joyce,

I love cherubs too! Looks like you did an awesome job on this. Thank you so much for sharing.